Jumat, 17 April 2009

doa ku

Selamat pagi dunia . . .
Selamat pagi semua . . .
Selamat dan terima kasih Tuhan
Terima kasih atas nikmat yang Engkau berikan
Tuhan, aku bersyukur karna Engkau . . .
Engkau yang masih rela memberikan udara yang segar
Dan nikmat ini secara gratis . . .
Tuhan, terima kasih . . .
Rasa syukur ini akan aku bawa hingga aku . . .
Menjelang ajalku yang telah dikat ini . . .
Tuhan, bangunkan aku lagi jika aku telah tertidur . . .
Aku belum siap dengan semua ini
Tapi aku mohon Tuhan . . .
Jangan tidurkan aku untuk selama-lamanya sekarang
Tuhan, 
Aku masih penuh dosa , , ,
Berikanlah aku sehari saja untuk bertaubat . . .
Untuk memaafkan orang yang pernah aku sakiti
Dan untuk memaafkan orang yang telah menyekitiku
Tuhan,
Berikanlah semua kebaikan-Mu kepada mereka
Mereka yang telah membuatku sakit dan mereka
Yang membuatku bahagia . . .
Tuhan, bahagiakan mereka semua . . .
Hanya pada-Mu aku memohon semua ini
Hanya kepada-Mu lah aku akan kembali . . .
Ampunilah aku
Ampuni aku, 
Ampuni aku, Tuhan . . .
Hanya Engkau yang pantas mendengarkan semua 
Semua keluh kesalku
Semua yang aku rasa 
Tuhan, aku mohon ampunilah dan bahagiakan mereka semua . . .
Tuhan kabulkanlah doa ku ini . . .
Amien . . .


Tidak ada komentar:

Posting Komentar