Jumat, 10 April 2009

Kapten - Malaikat Cinta




lagu yang mewakili aku saat ini

8 komentar:

  1. Banyak sabar ya... Semoga tabah menghadapi segala ujian & dugaan dari NYA.

    BalasHapus
  2. yup . . .

    " . . . tempat untuk berbahagia itu disini . . . waktu untuk berbahagia itu kini . . . cara untuk berbahagia ialah dengan membuat orang lain berbahagia . . . "

    Tuhan tidak akan memberikan cobaan yang melebihi batas kemampuan hamba-Nya

    BalasHapus
  3. Benar sekali... Syabas! Saya bangga dengan Rendy...

    BalasHapus
  4. tiada pantas aku dipuji . . .
    tiada pantas aku dibanggakan . . .
    hanya ada satu yang pantas untuk dibanggakan dan yang mebuat kita bangga . . .
    yaitu kebaikan Allah yang telah memberikan dan mengizinkan kita mendapatkan yang terbaik . . .
    amien . .

    BalasHapus
  5. Semoga dirimu sentiasa diberkati & dirahmati ALLAH S.W.T. Amin.

    BalasHapus
  6. amin . . .

    aku hanya seorang yang masih mencari jati diri . . .
    siapa tuhan ku ?
    karna aku seorang Nasrani . . .
    aku yang dulu begitu kelam . . .
    tapi setah aku mengetahui siapa tuhanku yang sesungguhnya . . .
    aku pun sadar . . .
    hanya Allah yang pantas untuk disembah dan dipuji . . .
    Allah yang telah memberikan kepadaku kepada jalan yang lurus . . .

    BalasHapus
  7. Masya Allah! Subhanallah! Alhamdulillah... Allah S.W.T. sudah membuka pintu hati sesiapa yang dikehendakiNYA. Kamu benar-benar amat bertuah dapat mencari jalan yang benar... Teruskanlah perjuanganmu untuk terus dekat pada NYA. AMIN.

    BalasHapus
  8. ya . . .
    Allah maha mengetahui apa yang sedang dipikirkan umat-Nya . . .
    Allah juga yang memberikan apa yang kita inginkan . . .

    BalasHapus