Minggu, 26 April 2009

Stuck

“ . . . I can't get out of bed today or get you off my mind 
I just can't seem to find a way to leave the love behind 
I aint trippin, I’m just missin 
You know what I'm saying, you know what I mean 
You kept me hangin on a string why you make me cry
I tried to give you everything but you just gave lies 
I aint trippin, I'm just missin you
You know what I’m saying, you know what I mean yeah 
Every now and then when I'm all alone 
I'll be wishing you would call me on the telephone 
Say you want me back but you never do
I feel like such a fool 
There's nothin I can do
I’m such a fool for you
I can't take it 
What am I waiting for 
My heart's still breakin 
I miss you even more
And I can't fake it 
The way I could before
I hate you, but I love you 
I can't stop thinkin of you
It's true
I’m stuck on you . . . “ 

Sepnggal bait lagu yang masih memberikan sebuah kenangan kepada ku tentang seseorang yang sangat aku sayangi. Aku hanya ingin menyanyikan sebuah lagu untuk dia dan itu yang keluar dari apa yang aku pikirkan tentang masa laluku.

Menangsilah aku sendiri disini karena sebuah kesepianku yang teramat lama. Aku hanya dapat melihat sebuah kerontokan daun yang mengering disaat aku benci dengan apa yang aku liat . . . .


Tidak ada komentar:

Posting Komentar